Klantomschrijving

Onze partner is een Belgische familiale vastgoedinvesteerder, gespecialiseerd in winkelvastgoed, en actief in residentieel vastgoed en kantoren.

De portefeuille bestaat uit triple A gelegen gebouwen, veelal van historische waarde. Ze renoveren hun eigendommen volgens de hoogste standaarden en geven een nieuwe bestemming om toegevoegde waarde te creëren voor de volgende generatie.

De lange termijn visie staat centraal in alles wat ze doen. Ze nemen beslissingen op basis van grondige analyse en meer dan 20 jaar ervaring en streven naar duurzame oplossingen en een evenwichtige balans tussen heden en verleden.

Deze partij is een vaste waarde in de winkelvastgoedmarkt met authentieke projecten optriple A-locaties, gelegen in de historische stadskernen van alle grote winkelsteden in België.

Met één van de grootste portefeuilles in winkelvastgoed in België, en een aanzienlijke portefeuille residentieel en kantorenvastgoed, zijn wij voor deze partij op zoek naar een Project Manager Ontwikkeling voor de (her)ontwikkeling van en investeringen in hun gebouwen.
Binnen deze functie bent u verantwoordelijk (i) voor de (her)ontwikkeling van bestaande gebouwen binnen de portefeuille, (ii) het voorbereiden, uitvoeren en opvolgen van belangrijke onderhouds- en verbouwingswerkzaamheden, (iii) onderhandelingen met aannemers, studiebureaus, architecten en overheden, (iv) het in kaart brengen van de haalbaarheid van technische aspecten van commerciële akkoorden en de uitvoering ervan, en (v) de technische analyse van investeringsprojecten.

Jobomschrijving

  • U rapporteert aan de Head of Project Management
  • Voorbereiden en opvolgen van (her)ontwikkelingsprojecten binnen de portefeuille, voornamelijk bestaande uit de inrichting van appartementen en de optimalisatie van winkelruimte in binnenstedelijke, vaak historische, gebouwen
  • Vergelijking en onderhandeling van offertes van aannemers, architecten, studiebureaus,…
  • U treedt op als bouwheer en bent de schakel tussen architect, aannemer, ingenieur en overheid
  • U zorgt voor de coördinatie van de projecten van A tot Z (aanloop vergunning tot oplevering)
  • U staat in nauw contact met de Property Manager zodat na oplevering, de overdracht van het gebouw in beheer van de Property Manager feilloos kan gebeuren
  • In kaart brengen, voorbereiden en opvolgen van grotere investeringen in de bestaande gebouwen, zoals de vernieuwing van daken, ramen, werken aan gevels, opsplitsen of samenvoegen van bestaande ruimtes,…
  • In samenwerking met het commerciële team, fungeren als aanspreekpunt voor technische vragen van commerciële partners

Profiel

  • Minstens 3 jaar ervaring in een functie met een bouwkundige of technische invalshoek
  • Diploma (bij voorkeur een Master diploma) in een bouwkundige of technische richting
  • U combineert degelijkheid met een praktische ingesteldheid en met oog voor detail
  • Resultaatgericht en flexibel
  • Zelfstandig en grondig werken met zin voor initiatief
  • Moedertaal Nederlands met een zeer goede kennis Frans en/of Engels
  • Bereidheid om een breed takenpakket in te vullen
  • Bereidheid om verplaatsingen te doen (binnen België) en in het bezit van een rijbewijs

Aanbod

  • Je krijgt een uitdagende rol aangeboden waarbij je veel verantwoordelijkheid krijgt.
  • Je komt terecht in bij een dynamische, familiale investeerder/ontwikkelaar in volle groei die beschikt over een grote financiële slagkracht.
  • Korte beslissingslijnen waardoor er snel kan geschakeld worden.
  • Je zal een competitief loonpakket aangeboden krijgen.

Contact

Nils Lenaerts | nils@mason-recruitment.be | 0032 474 81 25 58